Biuletyn o stanie klanu #16 „Wrzesień plecień"
#1
Wrzesień plecień wciąż przeplata trochę zimy, trochę lata. Wrzesień miesiąc wykopków (#pdk), wielkich powrotów gimbazjalistów do gimbaz,  albo siódmej  klasy podstawówki, we wrześniu świętujemy także święto plonów – dożynki: lanie z armatki wodnej w głowę wójta, oranie na czas babą, oraz spożywanie hektolitrów samogonu.  Biorąc pod uwagę powyższe aspekty, z których największy wpływ ma zdecydowanie „powrót do szkoły” – Populacja HSRrzu zmniejsza się o połowę. Znowu zaczynają się problemy z frekwencją a na placu boju ostali się już tylko weterani i emeryci którzy doczekali się przeszczepu wątroby. Wraz z powrotem do szkół, powrócił również temat szkoleń dla klanowiczów, nie wszyscy odbyli jeszcze obowiązkowe szkolenia, wszyscy którzy mają zaległości w szorowaniu latryn zostali już poinformowani. Zapraszamy na zamkniętą część forum gdzie każdy petent dowie się która część edukacji musi zostać odbyta (Niesubordynacja będzie karana z najwyższą surowością - przypisek. Mevosh).  We wrześniu rozegraliśmy w sumie 8 meczy, które są miksem spotkań kurtuazyjnych (towarzyskich), ligowych oraz CCFN.


Zrobiliśmy z przeciwnika ser szwajcarski: 2005 razy
Złamaliśmy sobie paznokieć: 1550 razy
Największe spustoszenie wśród przeciwników siał człowiek o dziesięciu czaszkach: Skullten – 249 Killi, co daje prawie 10% wszystkich umarć przeciwnika.
Laur najlepszego sanitariusza Mariusza w tym miesiącu trafia do: Kuny Mroku oraz Tawecieka – ex aueqo – 17,58% wszystkich podniesień, na drugim miejscu jest Bezu z wynikiem 15,58%

Temat może nie wrześniowy, ale bieżący, w październiku odbędzie kolejny zlot HSR, jest to już trzecia edycja która odbędzie tym razem w Trójmieście, na zlocie przewidziane są liczne gry i zabawy: walenie z gwinta 0.5L na czas, rzucanie lotkami w Mevosha, oddawanie pokłonów Popowi Wszechmogącemu oraz zapiekanki. Zlot odbędzie się 20-22.10.2017, także będzie kilka dni intensywnego zniżania się do poziomu najniższych warstw społecznych przy równomiernym i stałym degenerowaniu swojego organizmu. Rzecz jasna wszystko to w warunkach ku temu skrajnie sprzyjających. Wszystkich zainteresowanych, nie tylko klanowiczów zapraszamy na naszego Discorda celem, dogadania szczegółów.

https://discordapp.com/channels/195411956008484864/294373675388502017




03.09.2017 mecz ligowy HSR vs SALT
Pierwszy mecz ligowy odbył się przeciwko oponentom z drugiej strony globu – Australijczykom. Mecz został rozegrany się o najgorszej możliwej porze dla człowieka Polaka -  w niedziele o 11, komunikant jeszcze nie został do końca przerzuty, a kapłon w rosole jeszcze nie doszedł.  Drugiej części klanu, przeszkadzały suchoty z dnia poprzedniego, z pewnością nie pomagali temu „słoni” przeciwnicy którzy tylko potęgowali uczucie Sahary w ustach.  Mecz odbył się na mapie Chora w trybie AASv2, najtrzeźwiejsi dowódcy tego dnia: Faux, Dunik i Art Of Wall  mimo usilnych starań nie podnieśli znacznie sprawności bojowej naszych sotni. Na kaca nie pomogły: napoje izotoniczne, Axe hangover, powietrze z pompki do materaca, ani nawet żarcie z Maka. Pierwszą rundę grając jako demokracja US&A przegraliśmy 138 ticketami, drugą rundę grając jako demokracja Rosyjska przegraliśmy  420 ticketami.  Dziobaki znowu okazały się bardziej przebiegłe niż się tego spodziewaliśmy.

19.09.2017 HSR vs FA
Mecz sparingowy, staraliśmy sobie nie wypruć żyłł. Pierwsza runda przegrana  357 ticketami, druga runda wygrana 104 ticketami. Mapa Logar Valey w trybie  AASv1.

Runda 1:
[/url]



Runda 2:
[url=https://www.youtube.com/watch?v=j8Q0LSE1KnA]




24.09.2017 CCFN -# 90
Okrągła albowiem - 90 tygodnica CCFN, została odbyta na mapie Logas AAS v1. Był to mecz bardzo zacięty i wyrównany. Dzięki włożeniu całego serca w dowodzenie zgrają naszych RzeziMieszków przez Jabiego, udało się poskromić przeciwnika. W sumie wygraliśmy łączna różnicą 6 ticketów.  Zwycięstwo zostało wyszarpane przeciwnikowi z gardzieli.

[video=twitch]https://www.twitch.tv/videos/177226721[/video]

26.09.2017 HSR & FA  vs RIP
Kolejny mecz można już nazwać śmiało „Gran Derbi” pokroju Legia vs Polonia albo Szydłowo Iskra vs Leśni Zawada. Mecz odbył się na mapie yehorivka. Mecze z ripami można określić mianem „nowej świeckiej tradycji” swego rodzaju T-bag, znaczy eee T-time w hsrzu.  Dodatkowo po naszej stronie w ramach koalicji dołączyli do nas towarzysze z FA, sprzymierzeńcy wystawili w sumie dwa składy pod dowództwem Cl0ud’a oraz Cuttish’a.
Batalia odbyła się na mapie Kohat Toi River w trybie AAS. Przeciwnik został zmiażdżony w obu rundach, wygraliśmy łączną różnicą 595 ticketów.



Słowo od Popa:
Jakiś czas temu
obiecałem tekst o kolejnym, po sekcji taktycznej elemencie organizacyjnym HSRu. Tym razem miało to dotyczyć osób, które w nomenklaturze społeczności Squadowej zwykło się nazywać “Clan-Repami”. Na koniec września mieliśmy rozegranych 140 meczy. Jednak w nieco zakurzonym zakątku forum HSR znajdziemy wątek “Historia”, w którym wprawne oko obserwatora bez problemu dostrzeże 166 wątków. Cóż stało się z tymi 26 spotkaniami, które przeszły do historii a które się nie odbyły? Często są to rzeczy, które będą znane tylko i wyłącznie clan-repom. W dużym skrócie - Clan-Rep to osoba, która reprezentuje klan na zewnątrz i w jego imieniu umawia się na różne fajne i mniej fajne imprezy. Odpowiada za komunikację z innymi klanami, ustalanie warunków meczu, upewnienie się że mamy wystarczającą ilość ludzi, żeby go zagrać, ze mamy serwer i ogólnie jeżeli cokolwiek wymaga kontaktu z innymi bytami sceny SQ to jest to w zakresie obowiązków Clan-Repa. Jak powiedział pewien klasyk myśli Squadowej MVPiet (wtedy jeszcze grający w 20r): wiesz, że jesteś clan-repem, kiedy na 10 minut przed meczem brakuje Ci 6 graczy, ale robisz dobrą minę i mówisz przeciwnikowi, że wszystko jest okay.

Cóż może pójść źle? Przecież chodzi tylko o to, żeby dwie grupy spotkały się o określonej godzinie i zagrały w Squada? Teoretycznie nic, ale może postarajmy się uściślić co oznacza “określona godzina”. Np 19:00. Jaką 19:00 ma przeciwnik na myśli? 19:00 BST, CEST a może UTC? Ze względów technicznych w kręgu naszych zainteresowań mamy klany operujące od -2 do +3 godzin w stosunku do czasu PL. Ileż razy były nieporozumienia na tym gruncie mogą zaświadczyć tylko siwe włosy na skroniach clan-repów.

Drugim elementem, który potrafi sprawić problem są różnice kulturowe. Z mojego doświadczenia wynika, że reprezentanci klanów z bliskiego wschodu nigdy nie przyznają, że coś jest nie tak. Umawiacie się na mecz 18 v 18. Chłopak dobrze wie, że ma 14 ludzi, ale będzie szukał reszty choćby i godzinę po czasie meczu. Wszystko będzie “okay maj frend”.

Dotąd mówiliśmy tylko o przygotowaniach do meczu. Natomiast rola clan-repa nie kończy się gdy słyszymy “pierwszy gwizdek”. W czasie rozgrywki mogą również wystąpić problemy. Ktoś może np. Posądzić drużynę przeciwną o używanie glitchy. Jeżeli jest obecny sędzia to wtedy rolą clan-repa jest wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Czasem może okazać się, że ktoś wbrew wcześniejszym ustaleniom streamuje bez opóźnienia i przez to naraża drużynę na stream-sniping. Właśnie tego typu rzeczy też załatwia clan-rep.

Skoro to same stresy to po co to robić, mógłby ktoś zapytać. Jest to świetna okazja do nauczenia się wielu rzeczy (choćby i tych związanych z powyżej opisanymi problemami). Można podejrzeć sposób w jaki rozwiązywane są problemy pomiędzy innymi klanami (a tych nie brakuje). Jeżeli ktoś jest zainteresowany tym jak wyglądają zawody widziane bardziej “od kuchni”, w jaki sposób są koordynowane akcje informacyjne, serwery, stremerzy to nie ma lepszego miejsca do oglądania tego niż perspektywa clan-repa jednego z zaangażowanych klanów. Nie wspominając nawet o tym, że w trakcie pełnienia swojej funkcji nabywa się parę parę umiejętności, które z powodzeniem można zastosować w życiu prywatnym lub zawodowym.

Dobry clan-rep to taka osoba, która potwierdza wszystko dwa razy, upewnia się, że druga strona zrozumiała, każe jej powtórzyć to wszystko na głos a i tak na wszelki wypadek ma jeszcze plan B.

Bardziej zainteresowanym polecam obejrzenie ooooo tego filmu:



I odniesienie go do Squadowej rzeczywistości.



Odznaczeni i awansowani:

CCFN - Brąz
Bezu
Atanael
Art_of_wall
Kuna Mroku (zaległe)
Skullten (zaległe)
13th_Duke
[Obrazek: UgQ22So.png]


CCFN - Srebro
Ritsu
Taweciek
Kaoz
Wiq
Znk
Kinaj
Kuna Mroku
Skulten
[Obrazek: xPuyIPZ.png]



CCFN - złoto
Lisiec
[Obrazek: jiNqwmq.png]



Emeryt w służbie HSR
Faux
Kroll34
[Obrazek: yOXUNy3.png]

Awanse
Na starszego
Bezu
Melchior
Cookie
Dragonfly
[Obrazek: NpRltQo.png]



Na kaprala
Ritsu
Skullten
Kuna Mroku
Wiq
Ludojad
Dunik
[Obrazek: ScYpAlD.png]
 
[Obrazek: tZwgnmJ.png][Obrazek: CO3Zl5o.png]
Odpowiedz
#2
Gratuluje awnasu wszystkim Smile
[Obrazek: ye8eY5B.png][Obrazek: BwSaFkI.png]
Odpowiedz
#3
A ja gratuluję sobię, ale innym też.
[Obrazek: eE1mS3e.png]      [Obrazek: 1jQmAOi.png]
Odpowiedz
#4
graty pany
Odpowiedz
#5
No i tak ma być! Smile
[Obrazek: iHrOcoV.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości