Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wielka konstytucja HSR
#1
Łi, de pipel...

HSR jest organizacją zrzeszającą ludzi, którzy wierzą w to, że granie meczy przeciwko zorganizowanym przeciwnikom jest najwyższą formą Squada.

W HSR najważniejsze są 3 rzeczy: mecze, mecze oraz mecze i temu właśnie podporządkowany jest cały klanu. 

HSR jest dobrem wspólnym wszystkich jego członków i w zwiazku z tym za wygrane, przegrane, dobre imię oraz świetlaną przyszłość HSR jest odpowiedzialny każdy z nich, wedle swoich możliwości.


Zasady szczegółowe:

Rekrutacja - warunki wstępne:
  • 18 lat
  • Sprzęt umożliwiający zawodnicze granie w SQ
  • Brak VAC banów w ciągu ostatnich dwóch pełnych lat
  • Przynajmniej 40 h w Squad
Cytat:18 lat dlatego, żeby nie ścigał nas prokurator, gdy ktoś wstawi na czacie zdjęcie gołej baby/faceta. Sprzęt po to, żeby móc grać na zadowalającym poziomie, do czego wymagana jest pewna ilość FPS. Jeżeli jesteś w stanie zrobić to na Celeronie 300 mhz to proszę bardzo, tak długo jak nie wpływa to negatywnie na możliwość grania na wysokim poziomie. Brak VAC banów jest podyktowany zasadą ograniczonego zaufania oraz wymogami lig, w których bierzemy udział. 40 godzin wprowadzono dlatego, że bywały przypadki ludzi, którzy dołączali do nas w stylu "HSR4lyfe" a po kilkunastu godzinach stwierdzali, że im się gra nie podoba... Oprócz tego kandydat powinien ogarniać podstawy rozgrywki i przejawiać mocne przeświadczenie, że "Squad to jest to".


Rekrutacja - przebieg:
  • Podanie na forum HSRsquad.com. Od tego czasu jesteś kandydatem.
  • Dwutygodniowy okres próbny, w czasie którego powinieneś jak najwięcej czasu spędzać grając z ludźmi z HSR. Po upływie dwóch tygodni odbywasz krótką rozmowę z jednym z oficerów i wtedy zostajesz dumnym rekrutem. 
Cytat:Powody takich regulacji są w zasadzie wyjaśnione w komentarzu do poprzedniego punktu. Przez okres próbny uczysz się tego jak gramy. My też dowiadujemy się jak Ty grasz. Wszyscy się poznają i jest ogólnie super. Okres próbny to również czas największej śmiertelności pośród kandydatów. Nasze forum jest pełne postów ludzi, którzy rozpoczęli okres kandydacki i zaginęli. Uważaj więc na siebie. 


Rekrutem być:
  • Zapoznaj się z materiałami szkoleniowymi i udowodnij to przed uprawnionymi osobami.
  • Zalicz strzelnicę poniżej 40 sekund.
  • Wybierz 2 specjalizacje klasowe. (GL/AR/LAT/SL/MED itp itd).
  • Graj mecze.
Cytat:Rekrut to najniższy stopień w HSR. Przed nickiem masz dumne |HSRr|, do tego jesteś lepszy w Squada niż większość innych osób w niego grająca. Rozumiesz grę, masz wysoką świadomość sytuacyjną i potrafisz podejmować decyzje najlepsze dla dobra drużyny. Wybierasz sobie (na początek) dwa pola w których chcesz sie specjalizować i pod okiem starszych kolegów szlifujesz swe umiejętności. Rekrut to również pierwszy stopień umożliwiający granie meczy, czyli tego co w HSR jest najważniejsze. 



Mecze - zasady ogólne:
  • Terminy meczów są zawsze podawane z maksymalnym możliwym wyprzedzeniem.
  • Zapisujesz się na listę pierwszą (główną) - oznacza to, że NA PEWNO będziesz.
  • Zapisujesz się na listę trzecią (uzupełniającą) - oznacza to, że może będziesz może nie.
  • Ludzie z listy pierwszej mają pierwszeństwo przy zajmowaniu slotów przed ludźmi z listy trzeciej. 
  • Za spóźnienie z pierwszej listy - 1 tydzień kary (czarnej listy)
  • Za niepojawienie się z pierwszej - 2 tygodnie kary.
  • Na listę pierwszą wpisujemy się najpóźniej 36 h przed meczem*
  • Osoby z listy pierwszej mogą zamieniać się swoim miejscem tylko w sytuacjach awaryjnych i tylko z osobami spoza listy lub z listy trzeciej.
  • Zbiórka jest zawsze 35 minut przed meczem. 
  • Mecz może trwać nawet do 4 godzin (2 rundy po 2 godziny). 
Cytat:Mecz. Święto HSR. W związku z tym traktujemy to wydarzenie poważnie. Ludzie, którzy wcześniej są w stanie zapewnić, że będą są traktowani lepiej, niż Ci, którzy do ostatniej chwili nie wiedzą jak sprawy się ułożą. Premiujemy solidność, zwalczamy olewanie.


Mecze - przebieg:
  • Zakaz używania czatu głównego.
  • Zero team-killi
  • Zakaz spawnowania się przed komendą “live”.
  • Obowiązuje łańcuch dowodzenia. Problemy zgłaszamy do swojego bezpośredniego przełożonego.
Cytat:Mecze, które gramy są bardzo często nagrywane/streamowane. Czat ogólny wygląda źle na streamach. Ponadto każdy z nas charakteryzuje się inną wrażliwością, poczuciem humoru itp. Stąd też jedynymi osobami, które mogą używać czatu ogólnego są osoby zajmujące się organizacją meczu. Część serwerów może mieć ustawiony auto-ban. Stąd też jest zakaz sprawdzania czy ma, gdyż odbanowanie wymaga restartu serwera i wkurza. Zakaz spawnowania wynika stąd, że czas przed meczem powinien być poświęcony na odprawę wewnątrz drużyny, a tą najlepiej odbywać bez kanonady pochodzącej od nudzących się graczy. 


Awanse/degradacje:
  • O zmianach stopni decydują członkowie grupy trzymającej władzę.
  • Awanse podawane są zawsze do publicznej wiadomości w “Biuletynie o Stanie Klanu”.
  • Degradacje są zawsze załatwiane wewnętrznie.
  • Zazwyczaj powodem do awansu jest wysoka aktywność, dobre wyniki w meczach, zaangażowanie w sprawy klanu. 

Minima aktywności:
  • Jeżeli rekrut nie zagrał ani jednego meczu w ciągu pierwszych 8 tygodni od przyjęcia jest usuwany z klanu.
  • Jeżeli członek HSR nie zagrał meczu w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego - dostaje na PW upomnienie. Drugi miesiąc bez meczu skutkuje degradacją lub usunięciem.
  • Forum klanowe należy odwiedzać regularnie. Najlepiej raz dziennie. 
Cytat:Jesteśmy tutaj po to, żeby grać mecze. Jeżeli nie robisz tego (z dowolnych przyczyn) to nie ma wielkiego powodu, żebyś tu był.


Urlopy:
  • Jeżeli wiesz, że będziesz miał dłuższą przerwę w graniu w SQUADa to poinformuj o tym wszystkich pisząc na forum w dziale urlopy.
  • Forum jest jedyną metodą informowania o nieobecnościach.
  • Termin urlopu musi być skonkretyzowany.
Cytat:Nie musisz tłumaczyć się z tego, że jedziesz na weekend do ziomka na działkę, natomiast jeżeli planujesz trzymiesięczny trip po południowo-wschodniej Azji, w poszukiwaniu sensu życia to fajnie, żebyś nas poinformował, dzięki czemu nie nawiedzi Cię kostucha przychodząca po nieaktywnych. Aha - urlop w stylu: "Mam mało czasu, wrócę gdy będą czołgi/śmigłowce/fastrołpy/skończy mi się abonament do WoWa" jest niepoważny. Natomiast "Robię remont/mam sesję/itp... będę pod koniec września" jest jak najbardziej ok.


Podział władzy:
  • Wszelkie sprawy kadrowe/dyscyplinarne/rekrutacyjne załatwia Zawax oraz MeVosh
  • Wszelkie sprawy związane z reprezentowaniem HSR na zewnątrz załatwiają LoneRanger oraz Fauxcros
  • Wszelkie sprawy związane ze szkoleniem załatwia Jabi
  • Sekcję taktyczną koordynuje TrippleNipple

Odejścia z klanu:
  • Po zagraniu 15 meczy członkowi HSR przysługują prawa emerytalne w postaci nagrobka w alei zasłużonych.

Powroty:
  • Byli członkowie HSR, którzy chcą powrócić nasze szeregi mogą to zrobić na zasadach ogólnych (podanie, okres próbny itp itd).
  • Wyjątkiem są osoby posiadające nabyte prawa emerytalne, które to po zagraniu pierwszego meczu otrzymują stopień o jeden niższy niż ten, który posiadały przed odejściem.
Cytat:HSR jest jak matka, a matka zawsze wybacza i z radością przytula swoje dzieci do piersi. Szczególnie gdy te podejmują zdecydowane postanowienie poprawy (grania meczy).


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości