[Przyjęty][31.05]Opset
Witam wszystkich Squadowiczów. Na imię mam Rafał, lecz w grze znaleźć mnie można pod nickiem Opset. Mieszkam w Augustowie, więc wszędzie mam daleko, chyba że mowa o jeziorze lub lesie. W Squad gram od niedawna, lecz interesuję się nim od grudnia 2015 roku (niestety mój laptop nie radził sobie zbytnio ze Squadem a biegając z 20 fpsami ciężko cokolwiek zrobić, zaś sama gra nie sprawiała mi żadnej frajdy i musiałem czekać na upgrade kontupera bawiąc się od czasu do czasu na Squadowej strzelnicy). Gra zespołowa nie jest mi obca, lecz niestety nie miało to miejsca w grach taktycznych (kiedyś CoD:UO, do niedawna M&B). Z zawodu jestem marynarzem a dokładniej świeżo upieczonym oficerem wachtowym, co może mieć delikatny wpływ na moją frekwencję. Z zainteresowań hmmm podróże, rower, historia, gry, w sumie to wszystko po trochu... ot taki ciekawski świata człowiek.

Nick: Opset
Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198009970770/

Postanowiłem spróbować do was dołączyć ponieważ rozegrałem z paroma Husarzami ostatnio kilka meczy i grało mi się nad wyraz przyjemnie, choć nie zaprzeczę, że czasem się gubiłem (głównie w terminach). Szybko się uczę i mam nadzieję, że w przypadku Squada nie będzie inaczej. Szczerze mam nadzieje na jakieś większe wojny klanowe, ponieważ w grach zespołowych właśnie one dają najwięcej frajdy. Pozdrawiam Smile
Odpowiedz
Okres próbny nie wcześniej niż do 31 maja. W tym czasie aktywność, okejki i ts. Po zebraniu okejek znajdz sobie oficera, który przeprowadzi z tobą rozmowę rekrutacyjną.
[Obrazek: 0Az5QzW.png]
Odpowiedz
Do zobaczenia w grze i usłyszenia na ts Smile
Odpowiedz
Jest parę rzeczy, nad którymi kawaler musi popracować, ale "jak na swój wiek" ogarnia dobrze. Będą z niego ludzie. Plus.
Odpowiedz
Dzięki za plusa. Kawaler dzisiaj na tęgim kacu, szczerze myślałem, że będzie gorzej Smile
Odpowiedz