Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Przyjęty][29.05] Berni
Nick : Berni
Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198055849381/
O mnie: Studiuję Energetykę na WIMiM w Szczecinie. Czas na granie bardzo zależny od zajęć na uczelni(czasami 2-3 dni z rzędu, czasami 2-3 dni przerwy) Ogólnie dowiedziałem się o was dzięki spotkaniu z dwoma graczami z tego Klanu którzy zaprosili wszystkich Polaków z teamu do jednego Squadu. Zawsze lepiej pograć ze swoimi. Ogólnie mam dość spore doświadczenie w fpsach, zarówno tych mniej taktycznych(np: Battlefield itp) jak i również tych bardziej( DayZ, Miscreated, WarZ, Project Reality). W Squadzie jestem dość nowy ale myślę że nie idzie mi najgorzej Tongue
Odpowiedz
Prosze ujednolicic nicki.
[Obrazek: 0Az5QzW.png]
Odpowiedz
Proszę wbić 20h Smile

[Obrazek: tZwgnmJ.png][Obrazek: CO3Zl5o.png]
Odpowiedz
Da się tutaj zmienić login bo chyba o tą różnicę chodzi? 20 godzin będę juz dobijał z wami. Do weekendu będzie.
Odpowiedz
To dobijaj. Wtedy wrócimy do tematu.
[Obrazek: iHrOcoV.png]
Odpowiedz
Witam, witam. Big Grin Dobijaj godziny i jedziemy z tematem "OKEJEK" Wink

Mogę tylko dodać że kolega WIE co to znaczy shooter taktyczny i spełnia się w większości ról... Wink
[Obrazek: 8FkQwp7.png][Obrazek: eE1mS3e.png][Obrazek: 1jQmAOi.png]
Odpowiedz
Oooo dzięki wielkie za pierwsze dobre słowo Big Grin
Odpowiedz
Okres próbny minimum do 29 maja. Bądź aktywny na TS, graj z nami i zbieraj okejki od wyższych stopniem husarzy.
[Obrazek: tZwgnmJ.png] [Obrazek: poqXGBK.png] [Obrazek: 0JHbCmM.png]
Odpowiedz
Nie sprawia problemu, wykonuje rozkazy i wygląda no to, że wie na czym polega ta gra. Poza tym człowiek opanowany i spokojny. Jak dla mnie na plus.
Odpowiedz
(05-24-2017, 10:55 PM)Atanael napisał(a): Nie sprawia problemu, wykonuje rozkazy i wygląda no to, że wie na czym polega ta gra. Poza tym człowiek opanowany i spokojny. Jak dla mnie na plus.

Dziękuje bardzo Big Grin
Odpowiedz

Skocz do: